וואטסאפ!

טיפים לניהול כעסים שישנו את חייכם

אמנם כעס הוא רגש נורמלי ולעיתים אפילו מועיל לצורך שחרור לחצים, אבל כעסים בלתי מבוקרים יכולים לגבות מכם מחיר בריאותי ורגשי כבד. למשל, לפגוע במערכות יחסים בעבודה, בלימודים, בזוגיות, ביחסי משפחה ולמעשה בכל תחום מתחומי החיים. לפניכם מספר טיפים לניהול כעסים שבכוחם לשנות חיים או אם תרצו – דרכים לניהול ותיעול כעסים שפשוט עובדות.

טיפ מספר 1 לניהול כעסים – חישבו

כבר אמרו חכמים ש"סוף מעשה במחשבה תחילה" ואנחנו חושבים שאין מתאים מזה לניהול כעסים. אמנם תמיד טוב לחלוק ולשתף ברגשות, אבל כדאי לעשות זאת בחוכמה: פשוט לארגן את המחשבות ורק אחר כך להגיב.

טיפ מספר 2 – חכו

אנו ממליצים לחכות עד שהסערה תחלוף ורק אז להתבטא. אמנם לא תמיד נעים לעורר את הויכוח מחדש, אבל אם אתם משתפים במה שאתם מרגישים, לא מאשימים את הזולת ולא מנסים לשלוט בו – אין שום סיבה שלא תצליחו.

טיפ מספר 3 – צאו החוצה

כולנו כועסים לפעמים וזה כאמור בריא, אבל אם אתם מרגישים שהכעס משתלט עליכם פשוט צאו החוצה. הוכח שפעילות גופנית טובה הן לניהול כעסים אצל מבוגרים, הן לניהול כעסים אצל ילדים והן למצב הרוח ולבריאות הפיזית. ובמילים אחרות – 4 ציפורים בפעילות אחת.

טיפ מספר 4 – קחו פסק זמן

אם אתם כועסים בזמנים מסוימים במהלך היום אנחנו ממליצים על פתרון מפתיע – קחו לעצמכם פסק זמן ובצעו פעילות אהובה למשך מספר דקות. אפשר גם לקחת הפסקות יזומות במהלך היום כדי להקדים תרופה למכה ובקיצור – רק תמצאו מה עושה לכם טוב.

טיפ מספר 5 – סלחו

אמנם כעס הוא רגש חזק ומזיק אבל רגש הטינה חזק ממנו ולא פחות מזיק. אנחנו ממליצים לסלוח לפעמים כדי לפנות מקום בחיים גם לרגשות חיוביים ולא רק שליליים. אמנם זה לא פשוט ואפילו קשה אבל קשה עוד יותר להיות ממורמרים כל הזמן.

זוהי רשימת טיפים חלקית בלבד. רוצים עוד? הצטרפו לסדנה לניהול כעסים. כמו בכל תחום מאתגר אחר- מומלץ לפנות לטובים ביותר ואנו מציעים מודל שמביא תוצאות.   תרגול של מודל "מקשיבים" מאפשר ניהול אפקטיבי ומייטבי של מתחים, כעסים, חרדות ומערכות יחסים בבית, בעבודה ובחברה.  הצטרפו לסדנאות מבית "מקשיבים": 7 מפגשים בני שעתיים וחצי לשיפור איכות החיים, מערכות היחסים והבריאות.                                                 

למעשה, כמו בכל תחום גם בניהול כעסים יש לפנות לטובים ביותר כדי לראות תוצאות. אנחנו ממליצים על "מרכז מקשיבים" הודות למודל ייחודי שפשוט עובד. אז למה אתם מחכים?

לצפייה במפת ניהול כעסים

16 מפגשים אישיים לשיפור המודעות העצמית והביטחון העצמי, להרגעה ולניהול מייטבי של מתחים, כעסים, חרדות ומערכות יחסים. את האימון האישי ניתן לקיים הן בפגישות פנים אל פנים והן בשיחות וידיאו מכל מקום בארץ ועולם.    

  • 16 מפגשים בני שעתיים
  • סדנה לטיפול בסטרס מתמשך לנשים- 6 מפגשים בני שלוש שעות בכל שלב6- היכרות עם מודל מקשיבים
  • 6 מפגשים – העמקה ותרגול
  • 6 מפגשים- בהתאמה אישית לקשיים שבגינם הגיעו חברי הקבוצה/לצורכי הקבוצה

 

מלא פרטים כאן בכדי שנוכל ליצור איתך קשר