הסיפור של תמיר

תמיר הגיע אלי מתוסכל ומלא התנגדויות. הוא היה לקראת סוף כתה א', ועדיין לא רכש את הקריאה.
תמיר העדיף תמיד ישיבה מול מחשב או טלוויזיה על פני משחק ספורטיבי עם חברים. הוא לא הצטיין במשחקי כדור ומעולם לא הצליח לרכב על אופניים.
כדי לשכנע את תמיר לתרגל בבית - השתמשו הוריו בטכניקה של צבירת נקודות שזיכתה אותו בפרסים קטנים.
הדרך לא הייתה קלה, אבל ניצני השינוי החלו להופיע ועודדו אותו להמשיך באימון.
תוך כחודשיים הצליח תמיר לראשונה לרכב על אופניים. גם הקריאה השתפרה והכתיבה, שהייתה כמעט בלתי אפשרית בהתחלה - החלה לזרום באיטיות.
תמיר נוכח שהמאמץ השתלם, והתרגול הביא לשינוי.


הסיפור של ניר (שם בדוי)

ניר (ילד עם קשיי תקשורת) הגיע אלי כשהיה בן חמש וחצי. ילד יפהפה וחייכן, שלמרות הלקויות הרבות היה אהוב ומקובל על חבריו הרבים.
הוריו רצו איתו מטיפול לטיפול ומחוג לחוג במטרה "לנרמל" אותו וניר מאס באתגרים הרבים שהוצבו בפניו..
כל מה שרצה היה לשכב בחדר הטיפולים על השטיח , ולשחק בבובות.
עם הזמן, כשלמדתי להכיר אותו - גיליתי שניר אוהב מוסיקה, ואוהב בעלי חיים ומגע.
בעזרת כל אלה הצליח ניר לתרגל את התרגילים שלמד והשיפור היה מהיר ומשמעותי.
ניר התאמן במשך עשרים דקות ביום.
ביכולת הדיבור שלו השתפרה, משך הריכוז התארך, וסף התסכול עלה.
הוא הצליח ללמוד בכיתה רגילה והשתלב בפעילויות הבית ספריות.


שני

שני , תלמידה מצטיינת, הגיעה לטיפול בגיל 12.5 , בעידודה של אמה, שראתה אותה משקיעה מאמצים רבים מידי לטעמה בשיעורי הבית ובלמידה למבחנים.

הכנתי לה תכנית פעולה, שכללה תרגול יומיומי על מנת לשפר את שיתוף הפעולה בין המערכות השונות במוחה וללמוד לשלוט בטווח גלי המוח.

תוך שלושה שבועות ניתן היה להבחין בשינוי:
משך הכנת שיעורי הבית הלך והתקצר, הביטחון העצמי השתפר. התנועה הפכה משוחררת יותר, והיא החלה לדבר ולצחוק בחופשיות.
במהלך 19 המפגשים שלנו הפכה הילדה העצורה והביישנית - לילדה בוטחת ומשוחררת


שלי
שלי הגיעה אלי סקפטית ומיואשת.
היא הייתה בת זוג למופת, אימא נהדרת, ומנהלת מצטיינת אך ללא שמחת חיים.
היא נראתה עייפה וכבויה.
לאחר ששמעה הרצאה בנוגע לניהול מתחים - עלה בדעתה שאולי המאמץ שהיא משקיעה בלהצטיין פוגע בבריאותה.
שלי סבלה מקשיי נשימה ונזקקה למשאף צמוד.
אט אט נעלם החשש שליווה אותה בהתחלה.
במקומו הופיעו רוגע ושביעות רצון.
יחד עם אלה ניכר שיפור בבריאות והיא החלה לעסוק בספורט.
לאחר זמן מה היא שמה לב לכך שמערכות היחסים בחייה
הפכו נעימות ונינוחות יותר.


איתי מיכאלי (מהדף"יעלי רהב-סיון מקצבים")

התרגשתי לקרוא!
Itay Michaeli, ילד "שובב"
שגדל להיות בחור כריזמטי, רכז נוער בתנועת בני המושבים, מדריך קפוארה והיום סטודנט
ומי שזוכה להכיר- יוצא נשכר...


‏Itay Michaeli‏ ‎to‎ יעלי רהב-סיון מקצבים
‏20 נובמבר‏ ב-‏11:21‏ •
אז ככה:
כשהייתי בכיתה ד' היה לי ממש קשה ללמוד.
לא הצלחתי לשבת בכיתה ולהתרכז והיה לי די מבאס ללכת לבית הספר.
אמא שלי, כפרה עליה, רשמה אותי לאימון בשיטת מקצבים, שמהר מאד העלה אותי מדרגה והביא להישג משמעותי ביכולת שלי ללמוד ולהיות קצת פחות "שובב".

האימון ארך כשלושה חודשים אבל כבר בשבוע השלישי אפשר היה להרגיש בשינוי

ממליץ בחום לכל מי שיש לו קושי בלמידה וגם למי שאין :))))

איתי מיכאל
סטודנט שנה א. BA בקרימינולוגיה

בוגר קורס מדריכי אומנויות לחימה בוינגייט


פוסט של ענבל תעוז בדף "yaeli rahav-sivan"
Inbal Taoz
‏30 נובמבר‏ ב-‏08:44‏ •
אישה המקסימה הזו בעלת העיניים, שבא למי שמביט בהם לשוט בתוך הירוק- כחול הטוב הזה , קוראים יעלי רהב סיון ,
וכמו השם הזה המכיל עולם ומלואו, כך גם הלב של יעלי .
יעלי היא מסוג המטפלים שמרוב שיש להם כלים באמתחתם , לא תמיד ברור מה הם עושים . ...
יעלי היא התשובה לילדים שלנו .
ילדים עם קשיים, כל מיני , דיסלקציה, קשב וריכוז וכל שאר הדברים שמערכת החינוך יודעת לתייג אך לא תמיד יודעת להתמודד עימם .
אותם ילדים - ילדינו, נתקלים בקשיים תפקודיים בבית הספר ומיד זה משאיר משקעים רגשיים , דימוי אישי, דימוי גופני ועוד ועוד .
מה אני רוצה להגיד ?
שאם יש לכם , לחברים שלכם, לשכני שלכם , ילדים שלא מסתדרים עם הלימודים, וחווים תסכול שהופך לזעם ורגש של כשלון :
יעלי היא התשובה .
לב רחב היכול להכיל , כלים אין סופיים , סבלונות אין קץ ומקצועיות של שנים .
Yaeli Rahav-Sivan
0503597622
ויפה שעה אחת קודם ,
ועכשיו יעלי בטח מסמיקה , כי היא כל כך צנועה ....
אוהבת אותך יעלי .


פוסט שהעלה הבן שלי yoav haimovich על הסיפור האישי שלו

אומרים שמי שעושה שידוך מוצלח שמור לו מקום בגן עדן.
אם זה נכון- לאמא שלי, Yaeli Rahav-Sivan, שמור מקום של כבוד..
תנו לי לספר לכם על השידוך המדהים שאמא שלי עשתה ביני לבין הקריאה:
יש לי דיסלקציה ודיסגרפיה.
עד גיל 9 לא הצלחתי לקרוא ספר אלא אם היה עם כתב גדול מאוד ומנוקד..
התבייתתי על "סיפורי איתמר"/דויד גרוסמן (סדרת ספרי ילדים המותאם לגילאי 6-7 בערך), כי זה מה שיכולתי
וכשרציתי באמת להנות ביקשתי שיקריאו לי ספרים כמו "השחף"/ריצ'ארד באך.
פשוט לא הצלחתי להבין את העניין הזה של קריאה.
אבל כשהייתי בן תשע הכל השתנה.:
אמא שלי התחילה ללמוד את שיטת "רביב" ולפתח את שיטת "מקצבים" ואני הייתי "שפן הנסיונות" שלה.
לאחר תרגול של מספר שבועות התחלתי לקרוא את ספרי "הארי פוטר" (סדרת ספרים המותאמים לגיל כשהקצר בהם הוא 300 עמודים בערך).
מאז ועד היום יש לי רומן ארוך ואהבה גדולה עם קריאה.

אז תודה אמא על ההיכרות הזאת !


אמרו עליי: 

"זו ילדה אחרת, לפני ואחרי האימון אצל יעלי. כל כך הרבה השתנה, אני כבר לא זוכרת מה היה קודם. תודה ענקית!"

"אני הולך לפגישות עם יעלי כדי ללמוד איך מפסיקים להתפרץ."

"השנה החלטנו להשקיע בתחום החברתי, בעיני זה חשוב לחיים. ממש מודה שיצאנו איתך לתהליך, עברו רק מספר מפגשים וכבר רואים תוצאות."


"תודה יעלי, האימון של נדב פתח לו דרך להצליח בלימודים ולחוות את היכולות שלו."

"תקופה ארוכה סבלתי באוניברסיטה במיוחד לקראת המבחנים עד שהגעתי אליך לאימון האישי, התרגילים פשוטים וחכמים וההשפעה מורגשת. ממליץ מאוד."

"אני כבר מזמן לא סטודנט ובכל זאת החלטתי להתחיל באימון בשיטת רביב. הקריאה שלי השתפרה, העיבוד של מידע כתוב, ההבנה, הריכוז והמיקוד. כעת אני יושב לכתוב הרצאה שלי והחומר רץ."

"הלוואי והיה לי כזה אימון כשהייתי ילדה, לכן כשראיתי את ההזמנה שלך מיד לקחתי את הבת שלי, מגיל צעיר אפשר להשפיע לטובה וזה מה שקורה, המון המון תודה לך!" 

מלא פרטים כאן בכדי שנוכל ליצור איתך קשר